marți, 8 decembrie 2009

"un fleac, i-am ciuruit!"

originalul era la diateza pasiva, daca stiu antenoizii ce inseamna asta. si oamenii irealitatii si-ai spatiului antenoidal s-au victimizat imediat.
pai Miclovan/Moldovan a fost ciuruit, i s-a "radiat" familia, a fost "ingropat" si a revenit sa-si ia o revansa.
Cred ca in moment de maxima inspiratie, si mai ales printr-o superparafrazare, gluma lui Base e realmente plina de semnificatii. Nu pot sa spun decat ca aplicanta de jurnalism semiprimitiv si insinuant, autodeclarat "echidistant", aia care sta seara ireal langa "cel cu ochelari ce musca dupa ce scria la un ziar ce traia din contracte cu statul" a incercat sa spuna ca Base vrea sa "lichideze adversarii" pe care si i-a declarat in campanie.

desi maresc audienta cu persoana mea posturilor din spatiul ireal de antenic, nu am niciun motiv sa comut. pentru ca trebuie urmarit, masurat si redactat pentru posteritate unde se duce dimensiunea absurdului mioritic in materie de aberatie.

asa ca produceti-va, dragii mei bastarzi ai presei, ca eu va urmaresc!
"aberatio in integrum"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu