luni, 7 decembrie 2009

Eu sunt o "japita"

Desi nu ma consider un propagandist si o "proptea" a lui Base, caci in afara de cunoscuti si de acest blog cu prea putini cititori nu imi afirm parerile, m-a starnit azi celcaremainoupoartacostumsicravata. Si trec pe moment din tabara probasescu in tabara celor ce sunt activi in acest demers.
M-a mancat in telecomanda sa vad ce pronunta azi antenisitii in afara de frauda. Si dau peste "karatist". Sa ne intelegem: nu pot murdari onoarea japoneza cu cuvantul "karateka". "Greuceanul de Media Antenoida"(in denumire stiintifica: Neanderthalus Mediocrum Antenum)" ii face japite pe cei ce il "proptesc" pe Base, acei asa-zis jurnalisti voia sa spuna.
Este singura data cand imi cobor nivelul la zona celorcefacspagatu'live. Eu cred ca de la acea cadere-n cap suferita acum, tarziu si nu cea din copilarie, creierul lui prea inteligent i-a cazut intre picioare. Fatalism sau manipulare - nu stiu - dar facand asa des spagatul omul si-a-ntins neuronii peste limita elasticitatii.
Si mai era ceva: nu voia, domnule, sa vorbeasca de noi, cei 5,2 milioane de votanti. Ne dadea deoparte ca nu cumva sa-i scape ceva din gura. Abtine-te, karatistule!

- Auzi ba karatistule, ca sa scriu pe intelesul tau, nu poti lasa stilul asta de semimacho pentru la sala, cand iti arati tu muschii-n maio' negru si semiadmiratoarele te aduleaza???

In loc de final imi cer scuze tie, cititorule, c-am zabovit cateva minute pe antene si m-am amestecat acolo in loc sa-i las sa se afunde si sa-si comunice elucubratiile, ei intre ei.

am sa imi fac un dus si-o mea culpa

Un comentariu:

  1. pai tu ce faci acum? esti mergi pe ideea "sa faci ce spune popa, nu ce face popa"? eu nu mai am rabdare sa ma uit la karatist de saptamani intregi, si tu ai "scapat" la borcanu' cu untura tocmai acum? :))

    RăspundețiȘtergere