miercuri, 2 decembrie 2009

Hartia igienica

Florin Iaru spune in secunda asta pe postul Vox News ca din cauza lui Base ne intoarcem in 1990 si ne radicalizam. Domnule Iaru, cu ce se ocupa de luni de zile trustul din care faceti parte??? Va spun eu, fost stimabile: CU RADICALIZAREA SOCIETATII!
In clipa in care "marii jurnalisti independenti" pe care nu-i mai incap antenele s-au regrupat pe frontul "irealitatii"(Huidule, Gainusa, jos palaria pentru restabilirea adevarului!), eu nu pot decat sa fac front comun cu Nasu si sa fiu in cealalta tabara.

Mi-aduc aminte de un gest superb imediat dupa Revolutie: sulul de hartie igienica adus in direct pentru comentatori ca sa se stearga la gura. Astazi fiii lor spirituali au nevoie de sul.
Aloooo, TVR, mai aveti hartie si pentru razvan dumitrescu?
Nu plangeti antenistilor, la cat v-ati scremut voua va trimite nenea un camion de Zewa.
P.S. Am mutat oleaca pe irealitatea si am mai vazut doi musterii plini de muste la gura: lavinia sandru si asa-zis poetul din Cetate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu