miercuri, 2 decembrie 2009

Scrisoare catre Robert Turcescu, desi cam tarzie

Stimate Domnule Turcescu,
Imi aduc aminte de emisiunea cu D-na Udrea. Era prima data cand am vazut-o vorbind liber. Pana la acea data am vazut doar sporadice declaratii.
Ca om care a lucrat 10 ani in media, nu pot sa nu rectionez. Am spus tuturor, m-am decis si sa scriu.
Ati pus intrebarea - care suna approx asa: "ce legatura este intre Dvs. si Volvo, caci interviul Dvs. a aparut in Le Figaro in acelasi numar cu publicarea pe coperta 4 a unei reclame la Volvo". Abjectie! Nu pot explica abjectia pentru ca este destul de mult de scris. Multi au inteles, insa: nu e nicio legatura, nu poate fi, nu e sub controlul lui Udrea coperta 4 din Le Figaro.
Stimate Domnule Turcescu, i-am facut pe colegii Dvs. Hurezeanu si Buscu tradatori.
Dvs. sunteti intre cei din gasca "oamenilor de media" care pozeaza o neutralitate totala. Si atunci ce-i cu atacul asta incorect? Nu e nicio diferenta intre intrebarea Dvs. si filmul cu "pumnul dat copilului".
Credeti-ma, pana la emisiunea Dvs. nu am avut ocazia sa vad ca Udrea chiar stie ce face acolo, ca atacurile nu-s corecte, ca lupta voastra de independenti nemanipulabili si echidistanti nu are nico urma de mogulizare a atacului.

Imi cer scuze ca inchei cu o intrebare oarecum retorica: ce legatura, in afara ca incepe tot cu litera T, este intre numele propriu "Turcescu" si cuvantul "Tradator"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu